ویژه برنامه‌های حرم مطهر در شب میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت + جزئیات شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) حضرت معصومه (س) مظهر یک دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی مشهدالرضا(ع)، میزبان همایش ملی «رویش امید» | رحیم‌پور ازغدی: حقوق زن و کودک، بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام است  عطر شادی در بهشت هشتم پیچیده است | آغاز جشنی به بزرگی کرامت امام مهربانی‌ها + تصاویر رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت + فیلم و عکس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم طوفان به تاسیسات برق در مشهد و دو شهرستان خراسان رضوی خسارت زد نشست هم‌اندیشی کمیته علمداران شورای هیئات مذهبی مشهد برگزار شد مروری بر جایگاه و نقش زنان مسلمان در تاریخ صدر اسلام کینه را باید دفن کرد؛ آنچه می‌کارند مهر است نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر
سرخط خبرها

نخستین زنگ کتاب رضوی در مدارس حاشیه شهر مشهد نواخته شد

  • کد خبر: ۲۰۴۸۱۲
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
نخستین زنگ کتاب رضوی در مدارس حاشیه شهر مشهد نواخته شد
مراسم اختتامیه نخستین طرح «زنگ هشتم، زنگ کتاب» که پیوست فرهنگی چهارشنبه‌های امام رضایی آستان قدس رضوی است در یکی از مدارس حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص طرح «زنگ هشتم، زنگ کتاب» گفت: این طرح در واقع پیوست فرهنگی چهارشنبه‌های امام رضایی بنیاد کرامت رضوی است که قصد دارد به ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی در مدارس حاشیه شهر مشهد بپردازد و درراستای رفع مشکلات این مدارس گام بردارد.

فاطمه دژبرد ادامه داد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه و انس دانش‌آموزان با امام رئوف(ع) برنامه‌ریزی شده است.

دژبرد درباره نحوه اجرای طرح «زنگ هشتم، زنگ کتاب» بیان کرد: کتاب‌های مربوط به حوزه معرفت و سیره امام رضا(ع) که توسط انتشارات «به نشر» به چاپ رسیده، انتخاب و شناسایی شدند.

این کتاب‌ها با توجه به مقاطع مختلف تحصیلی دسته‌بندی شده و در مدارس توزیع می‌شود تا کودکان براساس مفاهیم آن‌ها آثار هنری مانند نقاشی، تئاتر عروسکی، نویسندگی، پادکست و ... خلق کنند و با یکدیگر در سطح مدرسه به رقابت بپردازند و در مراسم اختتامیه جوایزی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

وی افزود: این طرح در یک روز در هر مدرسه انجام می‌شود. در حال حاضر به صورت آزمایشی در یکی از مدارس حاشیه شهر مشهد اجرا شده است و انتظار داریم در دیگر مدارس نیز امکان برگزاری آن فراهم شود.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: اجرای این طرح با کمک کادر مدرسه و معلمان هر پایه انجام می‌شود تا هم روحیه مشارکت دانش‌آموزان بالا برود و هم از ظرفیت معلمان استفاده شود.

 

نخستین زنگ کتاب رضوی در مدارس حاشیه شهر مشهد نواخته شد

نخستین زنگ کتاب رضوی در مدارس حاشیه شهر مشهد نواخته شد

نخستین زنگ کتاب رضوی در مدارس حاشیه شهر مشهد نواخته شدنخستین زنگ کتاب رضوی در مدارس حاشیه شهر مشهد نواخته شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->